Asystent / Asystentka w dziale zamówień publicznych i wsparcia sprzedaży

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 29.04.2024

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Nie czekaj!

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

Masz doświadczenie w dziale zamówień publicznych, bądź przetargach? Czujesz, że skrupulatność i dobra organizacja pracy to Twoje mocne strony? Jeśli tak, to ta oferta czeka właśnie na Twoją aplikację!

Dołącz do zespołu naszego klienta, lidera w zakresie diagnostyki specjalistycznej i zdobywaj nowe doświadczenie na stanowisku Asystenta / Asystentki w dziale zamówień publicznych i wsparcia sprzedaży.

Asystent / Asystentka w dziale zamówień publicznych i wsparcia sprzedaży

Nr ref.: 208/4/2024/SVDW/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

Oferujemy

  • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u klienta
  • Pracę w systemie hybrydowym

Zadania

  • Przygotowywanie ofert przetargowych w zakresie sporządzania formularzy
  • Monitorowanie rynku w zakresie ogłaszanych procedur przetargowych
  • Pozyskiwanie informacji rynkowych
  • Prowadzenie kalendarza terminów postępowań przetargowych
  • Formalno-prawna analiza dokumentacji przetargowej
  • Monitorowanie złożonych ofert
  • Przygotowywanie aneksów do umów
  • Prowadzenie ewidencji złożonych przetargów oraz podpisanych umów
  • Wprowadzanie cen przetargowych do systemu
  • Wprowadzanie umów do systemu
  • Wsparcie działu handlowego w działaniach promocyjnych
  • Wsparcie zespołu handlowego w organizacji konferencji i targów branżowych (prowadzenie kalendarza konferencji, przygotowanie umów dot. konferencji, prowadzenie archiwum dokumentacji, wysyłka materiałów na konferencje)
  • Wykonywanie innych czynności administracyjnych, marketingowych

Oczekujemy

  • Doświadczenia na podobnym stanowisku 
  • Mile widziane doświadczenie w branży medycznej
  • Bardzo dobrej znajomości programów pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych i podstawowych aktów prawnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego 
  • Umiejętności ustalenia priorytetów i pracy nad kilkoma zadaniami równocześnie
  • Dobrej organizacji pracy i samodzielności w działaniu
  • Zaangażowania, inicjatywy i operatywności
  • Skrupulatności, dokładności oraz systematyczności

 

Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

ta oferta pracy przeznaczona jest dla osób powyżej 18 roku życia

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Nie czekaj!

Najnowsze publikacje

O zarobkach czasem nie rozmawiamy nawet z rodzinĄ

Na pytanie 'Kto wie, ile zarabiasz?' 7 proc. specjalistów odpowiada 'nikt'. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami - partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika...

Katowice na podium z potencjałem biznesowym - wyniki...

59% badanych pracowników z Katowic stwierdza, że ich firma w ciągu 3 najbliższych lat będzie inwestowała w rozwój kapitału ludzkiego wynika z raportu BEAS. Z miejsca kojarzącego się z ciężkim...

Wrocław kluczowym graczem na mapie europejskich inwestycji...

Wrocław, uznawany za jedną z najbardziej dynamicznych lokalizacji inwestycyjnych w Europie Środkowej, kontynuuje swoją imponującą trajektorię wzrostu. Według najnowszego badania BEAS, miasto zajęło drugie miejsce...

Twój poradnik w branży it

Świat technologii ewoluuje w zawrotnym tempie, otwierając nieograniczone możliwości dla pasjonatów informatyki. Kariera w branży IT nie tylko obiecuje dynamiczny rozwój osobisty, ale także stanowi kluczowy element kształtujący nowoczesny...

Polacy chcą łamania tabu: ponad połowa popiera jawność...

W polskich przedsiębiorstwach transparentność płac staje się silną potrzebą. 54 proc. zatrudnionych opowiada się za ujawnieniem widełek płacowych dla poszczególnych stanowisk w ich firmach. Także odsetek pracowników preferujących...

Gdzie najlepiej zarobisz w polsce w 2024 roku?

W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost średnich wynagrodzeń w Polsce, co świadczy o dynamicznym rozwoju rynku pracy. Najlepiej opłacane stanowiska znajdziesz w dużych aglomeracjach, zwłaszcza w stolicach województw. Sprawdź, ile można...

Softswiss, międzynarodowa firma posiadająca biura w...

SOFTSWISS, globalny ekspert technologiczny, który rozwija duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, nabył znaczące udziały w Ously Games GmbH. Firma ta jest siłą napędową szybko rozwijającego się europejskiego projektu rozrywki...

25% polskich pracodawców osiągnęło równość płci w...

40% firm znad Wisły mówi o tym, że jest coraz bliżej osiągnięcia pełnej równości płci, a 25% już to zrobiło. Z drugiej strony, 11% polskich pracodawców przyznaje, że daleko im do pełnego parytetu, natomiast 21% z nich deklaruje, że...